بازی آنلاین گیاهان علیه بیگانگان Plants vs Zombies

بروز ترین مطالب طنز

بفرمایید!!!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بروز ترین مطالب طنز خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 plants vs zombies online بازی آنلاین گیاهان علیه بیگانگان Plants vs Zombies

گیاهان علیه بیگانگان یا همان Plants vs Zombies یکی از بازی های فوق العاده جذاب و محبوب بوده که تا کنون برای چندین سیستم عامل توسط شرکت PopCap انتشار یافته است. این شاهکار با وجود اینکه حجم پایین و گرافیک معمولی که داشته دارای جنبه ی سرگرمی بسیار بالا می باشد و به نوعی اعتیاد آور است ! همان گونه که برخی از شما کاربران اطلاع دارید جریانات و مراحل بازی در یک مزرعه ی نه چندان بزرگ اتفاق می افتد و گیمر میبایست با کاشت گیاهان در مقابل بیگانگان ( Zombies ) مزرعه را از خطر نابودی نجات دهد. البته این مرحله های در هر سطح دارای تفوات بوده و به هیچ وجن ظاهری خسته کننده ندارند.

به اصطلاح یک نبرد گروهی بسیار پر هیچان انتظارتان را می کشند تا با وارد شدن به آن , حال و هوای این نبرد را به نفع گیاهان تغییر دهید و باعث نجات یافتن مزرعه ی فوق العاده زیبا و پر محصول آن ها از دست زامبی ها شوید. آیتم ها و قابلیت های مختلفی وجود دارند که با گذراندن مراحل می توانید از آن ها بهره مند شده و نبرد بهتر و هیجان انگیز تری داشته باشید. شرکت سازنده ی این بازی پس از ساخت چندین نسخه از مجموعه ی کامپیوتری بالاخره نسخه ی آنلاین و فلش ( SWF )  گیاهان علیه بیگانگان را طراحی کرده و در چندین سایت به نمایش گذاشت. این کار موجب شد تا افرادی که از سرعت اینترنت محدودی برخوردارند بتوانند این بازی بسیار جالب را بدون هیچ مشکلی تجربه کنند.هم اکنون می توانید Plants vs Zombies را به طور رایگان و مستقیم از سایت بازی های رایگان تجربه کنید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید ( حجم بازی نزدیک به 6 مگابایت می باشد )…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 خرداد 1387برچسب:,

] [ 13:28 ] [ abbasjoooooon ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه